Zwroty/Wymiana
Ustawowo przy zamówieniach internetowych, każdy ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru (data odebrania przesyłki).
Proszę przed wysyłką o zarejestrowanie zwrotu/wymiany w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki o poinformowanie nas na email:
kontakt@figa.sklep.pl o zwrocie/reklamacji, można również skorzystać z
Zakładki zwrotów w koncie klienta i zarejestrować zwrot.
Aby zwrócić/wymienić zakupione produkty należy je wysłać wraz z wypełnionym formularzem zwrotu na adres:
FiGa
ul. Goździków 29/31 lokal 18/1 piętro
04-231 Warszawa
Tel :514187663
email: kontakt@figa.sklep.pl
Prosimy o nie wysyłanie paczek Pocztą Polską (paczki przychodzą do nas uszkodzone).
Proszę przed wysyłką o poinformowanie nas na email: kontakt@figa.sklep.pl o zwrocie/reklamacji.
Można również skorzystać z zakładki zwrotów w koncie klienta.
Ponieważ jesteśmy firmą która bardzo ceni sobie opinie klientów i chce udoskonalać nasze produkty.
Prosimy o krótką informację co możemy polepszyć w zwróconym produkcie.
Warunkiem zwrotu/wymiany jest przesłanie produktu nie używanego (brak śladów użytkowania), w stanie jakim klient otrzymał w przesyłce z oryginalnymi metkami.
Prosimy pamiętać o starannym zapakowaniu produktów do przesyłki (rozłożony nie zwinięty, nie pognieciony) i odesłanie w oryginalnym opakowaniu.
Zwroty w których produkt przesłany nie będzie nadawał się do ponownej sprzedaży nie będą uznawane.
Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem.
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa klient.
W przypadku odstąpienia od umowy (całe zamówienie) kwota zwrotu obejmuje towar i najtańszą formę dostawy dostępną na stronie sklepu w momencie zakupu.
W przypadku braku uwag zwracamy cenę przedmiotu powiększoną o koszt najtańszej przesyłki dostępnej w ofercie sprzedaży danego przedmiotu (w przypadku zwrotu całości zamówienia) lub cenę przedmiotu pomniejszoną o należność za wysyłkę pozostałej części zamówienia (w przypadku zwrotu częściowego i np. niespełnienia warunków uprawniających do bezpłatnej wysyłki po zwrocie częściowym). Koszt odesłania ponosi zwracający.
- zakupiono przedmiot kosztujący 299 zł + dostawa Paczkomatem Inpost (15,99) - przy braku uwag zwracamy całość wpłaty 314,99 zł
- zakupiono rzeczy za łącznie 598 zł wybierając bezpłatną wysyłkę Paczkomatem Inpost wartą 15,99 zł, zwrócona została jedna rzecz kosztująca 299 zł, pozostawiono produkty o wartości 299 zł - zwracamy 283,01 zł (299 minus 15,99 za wysyłkę reszty zamówienia, które po zwrocie nie spełnia już warunków dla bezpłatnej dostawy Paczkomatem Inpost).
- zakupiono przedmiot kosztujący 499 zł wybierając przesyłkę kurierską (18,99 zł ), klient nie skorzystał z bezpłatnej dostawy Paczkomatem Inpost - klient dokonał zwrotu produktu, zwracamy 499 zł
- zakupiono przedmiot kosztujący 499 zł wybierając bezpłatną wysyłkę za zamówienie powyżej 449 zł lub aktualną promocję bezpłatnej dostawy Paczkomatem Inpost wartą 15,99 zł - klient nie odebrał przesyłki w terminie (kurier lub paczkomat Inpost 48 godzin od włożenia do paczkomatu) jest obciążany kosztami wysyłki i zwrotu paczki do nadawcy zgodnie z cennikiem dostaw, które są odliczane od wartości zamówienia - zwracamy 467,02 zł (499 zł minus 2 x 15,99 za wysyłkę i zwrot do nadawcy nieodebranego zamówienia).
Przy zakupach dokonanych z podaniem NIP firmy lub działalności gospodarczej wykonywanej osobiście (numeru identyfikacji podatkowej) prawo do zwrotu nie obowiązuje. Przysługuje ono jedynie konsumentom.
Reklamacje
W przypadku reklamacji prosimy o kontakt email: kontakt@figa.sklep.pl