Zwroty i reklamacje

Zwroty/Wymiana

Ustawowo przy zamówieniach internetowych, każdy ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru (data odebrania przesyłki).

Proszę przed wysyłką o zarejestrowanie zwrotu/wymiany w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki o poinformowanie nas na email:

kontakt@figa.sklep.pl o zwrocie/reklamacji, można również skorzystać z

Zakładki zwrotów w koncie klienta i zarejestrować zwrot.

Aby zwrócić/wymienić zakupione produkty należy je wysłać wraz z wypełnionym formularzem zwrotu na adres:

FiGa

ul. Goździków 29/31 lokal 18/1 piętro

04-231 Warszawa

Tel :514187663

email: kontakt@figa.sklep.pl

Prosimy o nie wysyłanie paczek Pocztą Polską (paczki przychodzą do nas uszkodzone).

Proszę przed wysyłką o poinformowanie nas na email: kontakt@figa.sklep.pl o zwrocie/reklamacji.

Można również skorzystać z zakładki zwrotów w koncie klienta.

Ponieważ jesteśmy firmą która bardzo ceni sobie opinie klientów i chce udoskonalać nasze produkty. 

Prosimy o krótką informację co możemy polepszyć w zwróconym produkcie.

Warunkiem zwrotu/wymiany jest przesłanie produktu nie używanego (brak śladów użytkowania), w stanie jakim klient otrzymał w przesyłce z oryginalnymi metkami.

Prosimy pamiętać o starannym zapakowaniu produktów do przesyłki (rozłożony nie zwinięty, nie pognieciony) i odesłanie w oryginalnym opakowaniu.

Zwroty w których produkt przesłany nie będzie nadawał się do ponownej sprzedaży nie będą uznawane. 

Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem.

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa klient.

W przypadku odstąpienia od umowy (całe zamówienie) kwota zwrotu obejmuje towar i najtańszą formę dostawy dostępną na stronie sklepu w momencie zakupu.

W przypadku braku uwag zwracamy cenę przedmiotu powiększoną o koszt najtańszej przesyłki dostępnej w ofercie sprzedaży danego przedmiotu (w przypadku zwrotu całości zamówienia) lub cenę przedmiotu pomniejszoną o należność za wysyłkę pozostałej części zamówienia (w przypadku zwrotu częściowego i np. niespełnienia warunków uprawniających do bezpłatnej wysyłki po zwrocie częściowym). Koszt odesłania ponosi zwracający.

Przykłady rozliczenia:
  1. zakupiono przedmiot kosztujący 299 zł + dostawa Paczkomatem Inpost (15,99)  - przy braku uwag zwracamy całość wpłaty 314,99 zł
  2. zakupiono rzeczy za łącznie 598 zł wybierając bezpłatną wysyłkę Paczkomatem Inpost wartą 15,99 zł, zwrócona została jedna rzecz kosztująca 299 zł, pozostawiono produkty o wartości 299 zł - zwracamy 283,01 zł (299 minus 15,99 za wysyłkę reszty zamówienia, które po zwrocie nie spełnia już warunków dla bezpłatnej dostawy Paczkomatem Inpost).
  3. zakupiono przedmiot kosztujący 499 zł wybierając przesyłkę kurierską (18,99 zł ), klient nie skorzystał z bezpłatnej dostawy Paczkomatem Inpost - klient dokonał zwrotu produktu, zwracamy 499 zł
  4. zakupiono przedmiot kosztujący 499 zł wybierając bezpłatną wysyłkę za zamówienie powyżej 449 zł lub aktualną promocję bezpłatnej dostawy Paczkomatem Inpost wartą 15,99 zł - klient nie odebrał przesyłki w terminie (kurier lub paczkomat Inpost 48 godzin od włożenia do paczkomatu) jest obciążany kosztami wysyłki i zwrotu paczki do nadawcy zgodnie z cennikiem dostaw, które są odliczane od wartości zamówienia - zwracamy 467,02 zł (499 zł minus 2 x 15,99 za wysyłkę i zwrot do nadawcy nieodebranego zamówienia).

Przy zakupach dokonanych z podaniem NIP firmy lub działalności gospodarczej wykonywanej osobiście (numeru identyfikacji podatkowej) prawo do zwrotu nie obowiązuje. Przysługuje ono jedynie konsumentom.

Reklamacje

W przypadku reklamacji prosimy o kontakt email: kontakt@figa.sklep.pl