Dostawa i płatność

Sklep internetowy FiGa Sklep zapewnia swoim klientom następujące formy dostawy:

  • Kurier GLS, DPD, Fedex
  • Paczkomaty InPost

JAKIE SĄ KOSZTY DOSTAWY?

Paczkomaty InPost 15,99 zł 


Kurier - przelew/płatność elektroniczna 18,99 zł

Darmowa dostawa Paczkomatem InPost od 449 zł.


 JAK SZYBKO DOSTARCZANE SĄ PRZESYŁKI?

    Kurier GLS, DPD lub InPost - zazwyczaj docierają kolejnego dnia po nadaniu.
    Paczkomaty InPost - zazwyczaj docierają kolejnego dnia po nadaniu.

 
UWAGA! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się z nami.


Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i Niemiec.


Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce „Dostawa” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.

Klient, który nie odebrał przesyłki nadanej na adres dostawy w terminie (kurier lub paczkomat Inpost 48 godzin od włożenia do paczkomatu) jest obciążany kosztami wysyłki i zwrotu paczki do nadawcy zgodnie z cennikiem dostaw, które są odliczane od wartości zamówienia.

Zwrot środków na konto klienta pomniejszany jest o koszt nadania i zwrotu zgodnie z cennikiem dostaw w dniu złożenia zamówienia, niezależnie od skorzystania opcji darmowej dostawy powyżej kwoty 399 zł lub obowiązującej w dniu zamówienia promocji.

Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 20  dni roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 20 dni roboczych. Szczegóły terminów przygotowania do wysyłki oraz terminów dostawy wskazywane są Klientowi na stronach Sklepu internetowego w zakładce „Dostawa i płatność ”. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
* Płatności przelewem– od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.

PŁATNOŚĆ

Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:


a) Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy:

  • Ewa Bąkowska  ul. Hallera 22/2 , 89-410 Więcbork, NIP: 8471521010 Nr rachunku : 29114020040000300280874981 mBank.

b) BLIK     blik-seeklog.svg

c) Szybkie płatności   banków dostępnych na polskim rynku ( metodą płatności pay-by-link )

logo_paynow_black_9e62ab2727.png

d) Karty płatnicze  : Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro.

Mastercard and Visa

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie
wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

e) Płatność odroczona - masz aż 30 dni od złożenia zamówienia na zapłatę lub zwrot zamówionych produktów. Jak to działa?

PayPo



TERMIN PŁATNOŚCI:

Klienta dokonuje płatności przelewem na konto wskazane przez Sprzedawcę . Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie  do 2 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. W tytule proszę podać nr zamówienia.